IT Support Engineer

Versterk MedITall als

IT Support Engineer

en verbeter de IT in de zorg

IT Support Engineer

Alkmaar Fulltime - Mbo 4 - € 2.500 - € 3.500

Waar jij blij van wordt:

  • Een goed salaris tussen de € 2.500 en € 3.500 bruto per maand afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Na zeven maanden een vast contract
  • Een enthousiast en gezellig nuchter team
  • Een gemoedelijke werksfeer waar je van elkaar kan leren
  • Veel vrijheid in je werk en je planning inclusief hybride werken
  • Jij bent verantwoordelijk voor het duurzaam oplossen van uitdagingen
  • Om jezelf verder te ontwikkelen heb je vrij toegang tot de IT University
  • Interne doorgroeimogelijkheden

Waar wij blij van worden:

  • Je hebt een afgeronde mbo-4-opleiding in de richting van ICT
  • Kennis van relevante Microsoft software
  • Je bent enthousiast en helpt graag mensen verder
  • Je kunt zelfstandig een probleem- en urgentie-analyse uitvoeren
  • Goede communicatieve vaardigheden in het Nederlands

Draag bij aan topzorg als IT Support Engineer

Ontdek jouw nieuwe rol hier!

Bij MedITall krijg je de optie om een dag vanuit huis te werken en de rest op kantoor. Als je het wilt, kun je ook op locatie werken om de infrastructuur van de klant te optimaliseren. Je komt te werken met gezellige collega’s, die elkaar helpen als dat kan.
Je krijgt een salaris tussen de € 2.500 en € 3.500 bruto per maand en na zeven maanden een vast contract. Je hebt een leuk en divers team om je heen en er zijn altijd mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.

Zo kan jouw dag eruit zien:

07:55

Je komt het kantoor binnenlopen: eerst koffie!
08:00

De lijn gaat open. De tickets zijn verdeeld en je weet welke jij moet behandelen. Je loopt ze even snel door om te kijken welke er urgentie heeft.
08:30

Dan kijk je in je agenda wat er vandaag op de planning staat. De eerste tickets worden ook weggewerkt. Van e-mailadressen aanmaken tot grote storingen oplossen.
09:00

Je start met het aanmaken van een nieuwe telefoonschakeling voor een praktijk.
09:30

Een praktijk belt op en is vergeten door te geven dat ze op vakantie zijn. Je schakelt snel het bandje voor ze in.
10:30

Tijd voor een stand-up met het hele team. Natuurlijk onder het genot van een kop koffie. Hier worden alle tickets en lopende projecten besproken.
11:30

Je hebt een ticket binnen gekregen om een nieuwe gebruiker aan te maken.
12:30

Lunchpauze! Je eet gezellig samen met je collega's.
13:00

Er is een server uitgevallen door een stroomstoring. Je zorgt ervoor dat de praktijk goed bereikbaar blijft.
14:00

‘s Middags is er een internetstoring bij een praktijk. Je besluit naar de locatie te gaan en neemt een auto van de zaak mee. Je plaatst daar een 4G-modem om het probleem op te lossen.
15:45

Je komt terug op de zaak, kijkt of je nog een collega kunt helpen en anders rij je lekker naar huis toe.
Translate »
Call Now Button